2017 m. gegužės 22 d., pirmadienis

Susitikimas su rinkėjais Druskininkuose

Su džiaugsmu pranešu, kad mano, kaip Seimo narės, susitikimų su Druskininkų gyventojais maratonas pradėtas! Susitikimas vyko mano gimtuosiuose Druskininkuose, Čiurlionio g. 111, 216 kab.
Išklausyti dėmesio reikalaujantys profesinio rengimo, saugomų teritorijų perteklinio reglamentavimo, kiti aplinkosauginiai klausimai. Aptartos ekologinių iniciatyvų, sveikatingumo renginių idėjos.
Esu pasiruošusi aktyviai darbuotis druskininkiečių ir visos Dzūkijos labui, sprendžiant ne vien aplinkosaugines, miškų ar agrarines, bet ir visas kitas problemas, kartu su savo kolega, Druskininkų apygardos vienmandatininku, Seimo nariu Zenonu Streikumi.
Susitikimus su Durskininkų gyventojais planuoju rengti kiekvieno mėnesio trečiąjį penktadienį nuo 15 val. Mane vietoje atstovaus ir talkins mano šaunusis padėjėjas Druskininkuose, Donatas Mizaras.
Na, o vakare, po sunkios darbo dienos - trumpas atokvėpis ir meditacija įkvėpimo stotelėje, koridoriuje prie Seimo AAK :)

Sekite Virginijos Vingrienės Facebook paskyrą: https://www.facebook.com/vvingriene/.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą